Η Επιλογή σας είναι:
Στο Προσκήνιο

Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο

Εικόνα άρθρου
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο Δημιουργικές διαθεματικές δραστηριότητες ευαισθητοποίησης των παιδιών με το περιβάλλον Βιβλιοπαρουσίαση: Πόπη Κασσωτάκη-Ψαρουδάκη Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής 50ής Περιφέρειας


3o Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών

Το 3ο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝ. Ε .ΔΙ. Μ.) θα πραγματοποιηθεί στη Ρόδο, 29 – 31 Οκτωβρίου 2009.


3η ΗΜΕΡΙΔΑ

3η ΗΜΕΡΙΔΑ «Ο Ψηφιακός Κόσμος της Προσχολικής Εκπαίδευσης» ΛΕΜΕΣΟΣ, ΚΥΠΡΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008


2η ΗΜΕΡΙΔΑ

2η ΗΜΕΡΙΔΑ «Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΡΟΔΟΣ, ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΜΑΙΟΥ 2008


1Η ΗΜΕΡΙΔΑ

1Η ΗΜΕΡΙΔΑ «Ο Ψηφιακός Κόσμος της Προσχολικής Εκπαίδευσης» ΡΕΘΥΜΝΟ, ΚΡΗΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2008


Καλωσήρθατε στη δικτυακή πύλη του

«ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»!

Η πύλη  περιλαμβάνει εκπαιδευτικές δράσεις στον τομέα της Προσχολικής Εκπαίδευσης, έναν τομέα που στις μέρες μας προβάλλεται ως υψηλή προτεραιότητα σε διεθνές επίπεδο (αξιολόγηση PISA, προγράμματα της UNESCO, συστάσεις της Διεθνούς Τράπεζας - WorldBank).

 

Τα τμήματα

  • Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Κρήτης,
  • Επιστημών Προσχολικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου και
  • Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου 

 

υιοθετούν χωρίς επιφύλαξη τη σημαντική προτεραιότητα της Προσχολικής Εκπαίδευσης και προτείνουν, ως απάντηση στις προκλήσεις του διεθνούς περιβάλλοντος, τη διασυνοριακή συνεργασία με την βοήθεια των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ).


Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΠΕ «ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Μια ιδιομορφία της Ελληνικής αλλά και της Κυπριακής εκπαιδευτικής πραγματικότητας αποτελεί η ύπαρξη ενός σημαντικού αριθμού σχολείων, τα οποία λειτουργούν κάτω από αντίξοες εκπαιδευτικές συνθήκες. Υπάρχουν μονοθέσια σχολεία, σχολεία σε δύσβατες ή δυσπρόσιτες ορεινές και νησιωτικές περιοχές, στα οποία συχνά η δυνατότητα επικοινωνίας των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών με τον υπόλοιπο κόσμο είναι περιορισμένη.


ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ «ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Το περιεχόμενο του έργου είναι διεπιστημονικό και θα καλύπτει κυρίως τα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστήμων. Λαμβάνει υπόψη του τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και το επίπεδο της σχολικής πραγματικότητας των δύο χωρών, ώστε να είναι άμεσα εφαρμόσιμο από τους εκπαιδευτικούς.


«Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Σημείο εκκίνησης του έργου αποτελεί η κοινή υιοθέτηση σύγχρονων θεωριών για τη μάθηση στο χώρο της Προσχολικής Εκπαίδευσης. Προς την κατεύθυνση αυτή, υιοθετούνται και θα παρουσιάζονται στα περιεχόμενα του portal οι δυο κύριες (και αντιμαχόμενες) προσεγγίσεις: (α) αυτή της Εποικοδόμησης της Γνώσης (σε όλο το φάσμα ανάπτυξής της, από την έμφασή της στο άτομο-μαθητή έως την κοινωνιογνωστική και συνεργατική πλευρά της) (β) αυτή της Κοινωνικοπολιτισμικής κατασκευής και οικειοποίησης της Γνώσης.


Ο ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ «ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Το έργο μέσω της συμμετοχής των τριών πανεπιστημίων της Ελλάδας και της Κύπρου αποσκοπεί: (α) στην ενίσχυση της διασυνοριακής συνεργασίας μεταξύ ερευνητικών, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων για την δημιουργία πλαισίου διάχυσης γνώσεων και πληροφοριών και (β) στη κινητοποίηση των εκπαιδευτικών κοινοτήτων των περιοχών για τη διαμόρφωση πλαισίου συνεργασίας σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Σύμφωνα με αυτούς τους στόχους , έχουμε να παρατηρήσουμε ότι το έργο συμβάλλει:


«Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Στον τομέα της Προσχολικής Εκπαίδευσης δεν προβλέφθηκε σχεδιασμός δράσεων σχετικών με τις ΤΠΕ στα ΕΠΕΑΕΚ Ι και ΙΙ στην Ελλάδα, ούτε σε αντίστοιχες δράσεις στην Κύπρο. Ο χώρος αυτός έχει μέχρι σήμερα αγνοηθεί παρά την ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητά του. Ο «ψηφιακός κόσμος της προσχολικής εκπαίδευσης» εκτός του ότι έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, καλύπτει και περιοχές που παρουσιάζουν ιδιαίτερες εκπαιδευτικές δυσκολίες


Η κοινότητα της Γλώσσας

ΚΓ001. Νέο Υλικό στη Γλώσσα

Στην επιλογή "Θεματικές Ενότητες" ...


ΚΓ002. Νέο Υλικό στη Γλώσσα

Στην επιλογή "Θεματικές Ενότητες" ...


ΚΓ003. Νέο Υλικό στη Γλώσσα

Στην επιλογή "Θεματικές Ενότητες" ...


Η κοινότητα των Μαθηματικών

ΚΜ001. Νέο Υλικό στα Μαθηματικά

Στην επιλογή "Θεματικές Ενότητες"...


ΚΜ002. Νέο Υλικό στα Μαθηματικά

Στην επιλογή "Θεματικές Ενότητες"...


Η κοινότητα των Φυσικών Επιστημών

ΚΦ001. Νέο Υλικό στις Φυσικές Επιστήμες

Στην επιλογή "Θεματικές Ενότητες" ...


ΚΦ002. Νέο Υλικό στις Φυσικές Επιστήμες

Στην επιλογή "Θεματικές Ενότητες" ...


Θεωρείτε αναγκαία την λειτουργία αυτού του portal (Ψηφοφορία ανοικτή μόνο για εγγεγραμένους χρήστες)

% Ψήφοι
100% 3
a. Ναι
0% 0 b. Οχι

Συνολικοί Ψήφοι: 3